Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem přesvědčen, že drtivá většina uprchlíků má peníze na to zplatit mafii za převoz do Evropy, protože ta já láká sociálními dávkami. Ti chudí a nemajtní zůstanou doma sedět na zadku.

22 1
možnosti
VO

V98i95t 12O60t12a14h12a73l

17. 6. 2015 18:45

4 letá (předválečná) mzda Syřana a 10 letá pro Eritrejce. To je jako vy byste dokázal pro pašeráka vytáhnout ze šrajtofle během války u nás jen tak 1.5mil (v přepočtu na naše platy)

0 0
možnosti
JN

J96i72ř22í 67N62o41s73e63k

17. 6. 2015 11:02

Promiňte, ale vypadá to, že "nechtějí vidět umírat své děti a manželky", tak zdrhnou sami, aby u jejich umírání být nemuseli?

Nic proti "uprchlíkům" v původním slova smyslu - ale tady jde z 90% o vyžírky a nájezdníky bez dětí a manželek.

JAK? Vrátit na místo, kde se nalodili, do své země ať si trefí sami.

Uprchlíky jsem ochotný řešit. Migranty bez otálení vracet, žádné tábory, žádné vyšetření, otočit na břehu a šup na loď.

A nepřipadám si jako xenofob a nelida, to mi věřte...

33 1
možnosti
JP

Souhlasím s tím rozlišit uprchlíka a migranta a podle toho k nim přistupovat. Problém mám s tím, jak věrohodně víme kdo je uprchlík a kdo migrant? Toto je otázka kterou bych rád slyšel řešit ve společnosti a od politiků. Nikoliv to naházet do jednoho pytle jako "škodnou"...

2 0
možnosti
JP

Zajímavý rozhovor, díky za něj. Jen si říkám co je špatného na tom, že uprchlíci mají mobily a notebooky - pro mě to nic nevypovídá o tom jestli je vetřelec. A také nastíněný problém, že v Evropě posílí politicky radikální strany, které slíbí jasné NE přistěhovalcům bude "z bláta do louže"...

1 10
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1758x
Diskuzi považuji za jeden z nejvýznamnějších prvků demokracie, diskutujte prosím :) PS: Vulgarity nejsou projevem demokracie, nýbrž malosti a slabosti...

Seznam rubrik