Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J11a96r17a 73R52a90n74k

2. 1. 2016 0:02

.....hezkeR^ PF 2016R^

0 0
možnosti
Foto

I33v31a10n 30M86a91r79e50k

31. 12. 2015 10:32

Je to "recyklovaný blog" p.Pěnčík ? Už v tom prvním jsem psal , že mít v dnešní době vlastní názor se nedoporučuje,"správný názor" je jedině ten jednotný . Zkuste mít v debatách svůj názor, a vzápětí budete "onálepkován" tak ,že vás chuť k debatám nadlouho přejde, V padesátých létech byl vlastní názor na cokoli nežádoucí, škodlivý, byl považován za velký luxus a jako takový byl trestný, ta doba se zde pomalu a nenápadně blíží opět ! ***PF-2016***R^;-(

0 1
možnosti

Jestli se tomu tak říká, tak ano si je recyklovaný... snad to není proti nějakým pravidlům :) A já Váš názor respektuji, byť s ním nesouhlasím, ale děkuji Vám za jeho připomenutí. Upřímně mě vůbec nezajímá jaký postoj byl k vlastním názorům v 50 letech a ani to zda někdo a kdo považuje za jediný názor ten jednotný. Pro mě je důležité, že já osobně si připadám velmi svobodným a jsem vděčný za to, v jaké svobodě mohu žít. To nevypovídá nic o tom, že tato svoboda nemá svá slabá místa, ale pokud bych si nevážil toho, co mám, vysmíval bych se lidem co žili v 50.letech a byl bych nevděčný... A věřím, že jsou lidé nespokojeni, a věřím že mezi nimi jsou i ti, kteří si za to upřímně skutečně nemohou sami...

2 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1758x
Diskuzi považuji za jeden z nejvýznamnějších prvků demokracie, diskutujte prosím :) PS: Vulgarity nejsou projevem demokracie, nýbrž malosti a slabosti...

Seznam rubrik